Klikkaa blogipostauksen kuvaa, niin saat kuvat isompina esiin!

keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Elands Bay'n ranta



KATSON AUTIOTA HIEKKARANTAA
Taas saavun vanhaan rantakahvilaan
Se ennen puoltayötä suljetaan
Päivä oli ehkä liian lämmin
Iltatuuli laulaa lempeämmin
Sen kuiske vain on minun seuranain

Katson autiota hiekkarantaa
Ajatukseni mun kauas kantaa
Täällä minä sinun kanssas kerran olla sain, kahden vain
Katson autiota hiekkarantaa
Mulle kauneimmat se muistot antaa
Kesäpäivän, jolloin sain mä olla onnekkain

san. Juha Vainio

Katri Helena tätä laulua lauloi, kun olin lapsi. Se soi mielessäni viime viikonloppuna Elands Bayn rannalla. Nyt olemme olleet pari päivää Piketbergissä ja huomenna menemme takaisin vleille, Elands Bayn lähelle. Kapissa taas tiistaina. Ihana loma, vaikka vettä sataa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.